eljp

Alla inlägg under februari 2011

Av j persson - 28 februari 2011 21:11

jag hoppas jag gör rätt o inte klantar till dehär, enda chansen. o jag ska fixa det på ett eller annat sätt


  

Av j persson - 28 februari 2011 17:17

aldrig fåre va bra alltså, så fruktansvärt le precis allt. aja, bara o se mot ljusare tider. snart lov iaf :) ska däremot inte göra nånting mer än o åka till östersund. men kan ju va skönt o tare lite lugnt bara. åka me denise till östersund, naajs :) he av telefon hela love o skita i tammefan allt låt också riktigt bra ! nackdelen bli ju bara att man må ringa på hemtelefon "hej är denise hemma" haha :p få hoppas på nån skotertur i rudsjön också ! :D ska göra lovet bäst, hur de än bli :)) 
nu orka jag inte skriva nå mer, tro man lägg sig o dö en stund o se om de e värt o vakna eller inte :)  

Av j persson - 24 februari 2011 14:48

först skulle jag nog köpa kläder, haha. resten skulle jag nog faktiskt spara för o ha sen till hus o grejjer. lika bra iställe för o kasta bort de för o sedan ångra sig så sjukt o blaaa

Av j persson - 23 februari 2011 16:01

är en jättebra fråga, bero ju helt på om man ska gå efter utseende eller personlighet. så jag tro fan ja skriv ner båda :) så vi ta väll de mest obetydliga först, utseende.
de absolut viktigaste är ju att han ska va lång, vill inte ha nå jävla dvärg. han ska ha fint hår, lagomt långt. inge tjejhår :o också en bred rygg o söta ögon ! fint leende, stora händer o hår på bena. lite skäggstubb gör inge de heller :)  
sen hur han ska va, han ska va otroligt snäll o verkligen visa att han bry sig. jag ska va den enda för han o absolut ingen annan tjej ska ens finnas i huvudet hans, isf äre inge å ha iaf ! 

Av j persson - 22 februari 2011 18:36

  100 bloggfrågor!

 

 

1. Hur gammal är du om fem år? 21

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? datorn
3. Hur lång är du? 170cm
4. Vilken är den senaste filmen du sett? american psycho <3
5. Vem ringde du senast? denise
6. Vem ringde dig senast? denise.
7. Hur löd det senaste sms:et du fick? okej :) 
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? ringa o prata.
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? gifta
10. När såg du senast din mamma? nyss
11. Vilken ögonfärg har du? blå
12. När vaknade du i dag? två
13. Vilken är din favoritjulsång? gott nytt jul
14. Vilken är din favoritplats? SÄNG
15. Vilken plats föredrar du minst? skolan
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? på nått bra ställe :) 

17. Vad skrämde dig om natten som barn? trodde de va häxer utanför fönstre :p
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? nå denise sa :) 
19. Har du nångång varit full? nä :) 

20. Har du stationär eller bärbar dator? jag ha bärbaaar
21. Sover du med eller utan kläder på dig? utan
22. Hur många kuddar har du i sängen? 3

23. Hur många landskap har du bott i? 1
24. Vilka städer har du bott i? backe
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? ätrumper
 26. Är du social? bero på me vem de
 27. Vilken är din favoritglass? choklad
28. Vilken är din favoritefterrätt? blåbärspaj
29. Tycker du om kinamat? ojaaaa
30. Tycker du om kaffe? gå ibland
31. Vad dricker du till frukost? ät inte frukost
32. Sover du på någon särskild sida? nje
33. Kan du spela poker? nepp
34. Tycker du om att mysa/kela? me rätt person så :)
35. Är du en beroendemänniska? aa
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? 
37. Vill du ha barn? 2
38. Kan du några andra språk än svenska? engelska
39. Har du någonsin åkt ambulans? nå hundramiljoner gånger
40. Föredrar du havet eller en bassäng? inget
41. Vad spenderar du helst pengar på? haha jaru, kläder? 
42. Äger du dyrbara smycken? nejje
43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? just nu
44. Kan du rulla med tungan? 
45. Vem är den roligaste människan du känner? hm, jävla bra fråga :o
46. Sover du med gosedjur? haha (a)
47. Vad har du för ringsignal? sierra leone
48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? aa

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? en knapp
50. Flirtar du mycket? jamen såklart

51. Kan du byta olja på bilen? man e väll kung
52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? ja såklart.
53. Vilken var den senaste boken du läste? nå skit
54. Läser du dagstidningen? ibland
55. Prenumererar du på någon veckotidning? näpp
56. Dansar du i bilen? jajjemen
57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? p3.
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? typ astrid♥
59. När var du i kyrkan senast? när ja konfirmera mig
60. Vem var din favoritlärare på högstadiet? hmm, lilja(L)
61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? typ en natt ?
62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig? patte:)
63. Vad lyssnar du på just nu? den svenska björnstammen - dansmusik
64. Har du varit med i tidningen? tro inte
65. Vad är det konstigaste du ätit? venne
66. Vem såg dig naken senast? patriccc
67. Vad är det för färg på din tandborste? lila 
68. Hur imponerar man på dig? man e snel
69. Vem ringer du när du är arg/ledsen? patric oftast
70. Har du någon piercing? nej :( 
71. Din största vinst? 100 kr typ
72. Civilstånd? ilag me världens bästa :) 
73. Vilka hemsidor besöker du dagligen? facebook o bloglovin
74. Är du fåfäng? tro de
75.  Ångrar du någonting du gjort? ohjaa
76. Hur gammal är din pappa? haha
77. Vilket är ditt drömjobb? korvförsäljare
78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till? gjort om rumme
79. Vad har du haft för husdjur under ditt liv? hund o fiskar
80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig?

 *jag e tuff

  *jag tyck om choklad

  * jag ha världens fulaste födelsemärke
81. Svär du ofta? tyck ja inte
82. Sverige när det är som bäst? när de är finväder
83. Kan du åka slalom? a
84. Vad har du ätit i dag? en billys
85. Vad har du för utbildning? ingen
86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med? ingen
87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med? - alla

88. Vilken är din bästa egenskap?  ingen
89. Vilken är din sämsta egenskap? alla
90. Nämn två historiska personer som intresserar dig? hm, thomas di leva ! 
91. Saknar du något? någon*

92. Är det viktigt att fira födelsedagar? ja
93. Vad gör dig ledsen? folk som svik
94. Vad gör dig glad? de mesta :)
95. Har du varit gift eller förlovad? inge av de, fjask
96. Vad ska du göra i helgen? jäsa
97. Vad är det knasigaste du gjort? vare i gäddede
98. Vad har du för laster? ?
99. Vem är din förebild? thomas dileva
100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor? duscha :)

Av j persson - 22 februari 2011 15:28

så otroligt less, allt blir bara skit. hålla käft är de enda rätta.
ha så fruktansvärt ont i magen att jag knappt orka röra mig.  sjukt drygt att man ska må så piss så de gå så långt. så mycke som ligg o tryck på. 
ska ta o hämta mera vatten o lägga mig o kika på tv, härligt o bara tare lugnt idag. behövde verkligen va ifrån skolan idag, tänka igenom saker o ting riktigt o bestämma hur jag vill ha allt. få hoppas allt bli bra då.

Av j persson - 17 februari 2011 17:03

helt lagom dag! :) slappt på skolan, prove gick bra osvvv. köpte yogurt på rasten så dagen va räddad :d ska plocka ihop snabbt på rumme, patric kom ju imorgon såå. sen gå man till denise o är allmänt dryg, WIIII!! 

helgen kom o bli myyyyys! gillagillagilla :)) 
gett börja plocka ihop nu, ehehehe :D  

Av j persson - 15 februari 2011 20:29

fyhelvete vilken låt <3



Jag förstår att jag inte är som de andra är
jag förstår om du inte förstår just vem jag är
jag förstår hur du har fått en bild av vad jag är
men jag förstår att du är smart nog att se att jag är här
Har du verkligen sett mig? Har du verkligen hört mig?
Har du verkligen lyssnat på vad jag sa?

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards