eljp

Alla inlägg under mars 2011

Av j persson - 31 mars 2011 19:23

sitt o CHATTa. cooljaaaaaag, vafan e chatta för fult ord? borde egentligen packa, bli ju jormis imorgon såå, men de e tråkigt o packa. tuffare o chatta ! ha faktiskt tage mig i kragen o börja göra samhällsjobbe. bajselsa som tjata så mycke, blä. avstängd från skoldatorerna e man å, kaaasssttt :s skönt me jorm iaf, åka skojjtteeer:) ha däremot bestämt de är jag som ska skjutsa patte överallt, så vi inte dö. HIHI hoppas han inte se dedääär :D 

ska ta å duscha nu iaf, så man få de gjort nångång iaf. dryg skoldag blire imorgon å, fredagar e så seg. :( 

tar me kameran till jorm också, få hoppas på lite bilder iaf när ja kom hem ! 


 

Av j persson - 30 mars 2011 19:44

fan att man ha bleve sjuk. hoppas på jorm ändå. annars ha man ju en plan b iaf! ;) men somsagt, hellst jorm i första hand :))

nu ska jag göra äckelmatte ! hur fan kom jag efter ? 

Av j persson - 28 mars 2011 18:45

fyllde år i söndags, hääääärligt :d fick pengar, presentkort o världens godaste parfym av pattemaan :) massamassa tårta, men smörgåstårtan va ecklii. blev en härlig dag, jobbigt bara att alla folk ska komma precis samtidigt, bli fullt ett tag sen heldött. skitsamma:) sen frammåt kvällen låg man bara o myste i sängen o kolla jackass o big brother. kanondag helt enkelt. 

däremot bli nästa helg sjukt mycke mer bäst om de gå enligt planerna. joorm ♥ få hoppas de bli så, synd bara jag inte hann skriva skoterkorte innan dess. ifallatt liksoom. hihi !   

Av j persson - 25 mars 2011 15:00

va till östersund me skolan igår, va heltokej :) börja me vanlig skoldag, sen när den va slut kom bussen. skynda sig o sätta sig längst bak me jim o denise, woo :d däremot mådde jag illa, kan ha o göra me att jag drack så lite vatten igår, tro jag då. sen i östersund blev de kebab o riiiis♥ jag o julia som ha bra smak iaf! sen blev de stan en stund, köpte godis o självlysande kondomer, hahaha wohooo ! sen då de vi for dit för, teater. sound of music me nån gymnasieklass. dom va duktig, men dom kunde ju däremot ha valt en så mycke bättre teater o göra. o lena hade daamp ? jobbig va hon, först skicka iväg bill sen nypa denise, haha :o när teatern äntligen va slut o efter bills diss vare busssss. längst bak såklaart :d däremot sov jag typ hela vägen, haha sött. nån lär ha ont i axeln tyck jag, klumphuvve åt mig hah :d 
sen va man ju ledig idag, sjuuukt naaajs ! däremot gör jag absolut ingenting, duschat o lega i sängen typ. ikv blire mys me deniiiise. o imorgon östersund igen.. o på tisdag. kommer hata östersund innan jag e klar. haah.
o fyll år på söndag gör man å !  

 

Av j persson - 22 mars 2011 17:10

ska snart börja klä på mig o åka till landsomberge, synd vädre är helt bajs. man lär ju blåsa bort ur backen. 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards