eljp

Direktlänk till inlägg 10 mars 2011

fyå

Av j persson - 10 mars 2011 17:42

va ett jävla tag sen jag blogga, lika bra de :p lov o allt så, inte värt o slöa framför datorn egentligen. ska skriva lite om va som hänt på love iaf, för er nyfikna jävlar :) 


fredag| börja me tjaffs o skit, sluta iaf me att jag åkte till patric. vi hade de mys o gjorde absolut ingenting. tog de lugnt o kika på nån film bara :) va väl behövligt.

lördag| fixa lite grejjs på dan, allmänt slappt. sen på kvällen vare lan, haha. tro aldrig jag ha känt mig mer felplacerad. kul vare då, så ska absolut inte klaga. blev lite långsökt frammåt natten o balla ur lite smått. menmen, mitt absolut närmaste försök till o dygna iaf! synd man somna o sov nån timme bara, hah :p 

söndag| trötta efter "lanet" . höh :p sov, drack vatten, käka pizza o kebab. va helt okej najs ändå

måndag| finväder, så jag o patte for ut me skotern några mil. härligt vare :') 
tisdag| patte blev sjuk, tog hand om han så gott jag kunde iaf. få hoppas de dög iaf !

onsdag| klev upp kvart i åtta o drog till östersund själv, jävla sjukpatte :( handla lite sånt ja behövde o lite till. färgade håre jätte mörkt. helnöjd iaf :)  

torsdag| klev upp tidigt, trodde jag o pappa skulle åka skoter. men neherå. gatt hämta hunden i junsele, fick mej ett par täckbyxer iaf :) sen va ja ute o ragga me denise o micko ett tag. o nu sitter jag här, ska snart ut me astrid. tro jag ska gå på älven så hon få kuta lite :) 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av j persson - 22 maj 2011 17:14

http://josssjoss.blogspot.com/

p.p

Av j persson - 7 maj 2011 11:55

I’d catch a grenade for youThrow my hand on a blade for youI’d jump in front of a train for youYou know I'd do anything for you   ...

Av j persson - 17 april 2011 19:11

så less o blogga ! hatar hur bloggen ser ut, allt blir så fult. jag ha absolut ingenting o blogga om. känns så ovärt haha :p  ...

Av j persson - 11 april 2011 20:40

jag bli lessssssen

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards